CARA DAPATKAN EJEN (TOP-UP) DI BAWAH ANDA

CARA DAPATKAN EJEN (TOP-UP) DI BAWAH ANDA


Ini contoh risalah untuk mendapatkan ahli2 baru dibawah anda..

1) EDAR RISALAH

Didalamnya tertera komisen-komisen yang diberikan. Risalah ini akan diberikan kpd yang ahli-ahli baru melalui email.

Photostat risalah yang akan kami berikan (Kalau photostat x 100 keping dengan harga 3sen sekeping = Kos kita RM3 sahaja. Letakkan di masjid berdekatan (solat jumaat), tempat tumpuan orang ramai. JANGAN LETAK DI KOMPLEKS BELI BELAH. TAKUT TAUKE KEDAI HP MARAH.

Pasti ramai yang akan hubungi/call anda untuk mengetahui lebih lanjut mengenai biz topup ini..

Zaman sekarang ada banyak Syarikat MLM yang wujud "seperti cendawan tumbuh selepas hujan". Ada yang tertarik bila lihat iklan MLM. Tidak dinafikan juga, ada yang tak suka. Iklan rokok harga gudang yang sering kita lihat tidak berwarna. Dilekat di merata-rata tempat. Tetapi ramai yang tertarik dan sanggup telefon pengiklan untuk tanya harga.  Jadi pastikan iklan anda mirip perniagaan konvensional seperti iklan rokok harga gudang tadi. Jangan mirip / menyerupai MLM.

CARA KEDUA :  DARI MULUT KE MULUT

Contoh : Ajak member/kenalan melalui telefon. Katakan kepada mereka ada member nak offer biz top up. Beritahu mereka 'member tersebut' adalah Syarikat TopUp Top10 di Malaysia. 'Member tersebut' offer jadi supplier Top Up. Selepas itu, hantarkan gambar dibawah ke whatsap prospek anda :-



Jemput prospek untuk table talk di mana-mana kedai kopi. Ajak upline anda/orang yang menjemput anda ke group whatsap ini (jika dekat) untuk tolong closing. Lama-lama anda akan tahu cara closing yg mudah. Belajar dari upline

Jika tak berani/segan/malu untuk buat table talk. Manfaat group seperti ini. Masukkan mereka kedalam group sebegini, sama seperti anda dimasukkan pada hari ini untuk penerangan A to Z Biz Top-Up NGSB. Kami tolong terangkan bagi pihak anda.

CARA KETIGA :  WHATSAP GROUP

Seperti yang kami terangkan diatas. Jika tidak berani terangkan sendiri ( face to face ), masukkan ke dalam group whatsap seperti ini untuk penerangan. Contoh, ada orang terlihat iklan anda di masjid dan hubungi anda. Anda jawab seperti ini :-

"Ya cik/tuan. Saya yang iklankan. Keuntungan yang kami berikan memang tinggi. Boleh kita jumpa di mana-mana restoran berdekatan. Saya akan link kan Sistem Top Up kami dengan HP tuan/cik."

Atau

"Ya cik/tuan. Saya yang iklankan. Keuntungan yang kami berikan memang tinggi. Kami akan link kan Sistem Top Up kami dengan HP tuan/cik. Boleh berikan nombor tuan yang ada Whatsap. Saya akan masukkan tuan/cik dalam group penerangan. Sebab ramai yang call, kami akan buat penerangan sekaligus. Berikan saya nombor telefon tuan/cik yang ada whatsap".

CARA-CARA LAIN

Face Book, Web, portal, blog dan sebagainya..

Iklankan Biz Top-Up dengan keuntungan tinggi. Apabila orang respond , p.m (private message) mereka. Minta nombor telefon mereka yang ada whatsap. Masukkan dalam group whatsap seperti ini. Kami buat penerangan bagi pihak anda.

ANDA BUAT SEMUA INI DIATAS.. IKLAN DAN SEBAGAINYA. SETERUSNYA ADA ORANG JOIN BIZ TOPUP INI. APAKAH KEUNTUNGAN ANDA? BACA BETUL-BETUL SEMUA PENERANGAN DIBAWAH

BAGAIMANA HENDAK BUAT BIZ INI SAMBIL BUAT PASIF INCOME ? 2 IN 1 BIZ !! 2 IN INCOME !!!  seterusnya klik sini.