KENAPA KENA GUNA KAD TONE PLUS INI BERSAMA SISTEM BIZ TOP UP NGSB?



KENAPA KENA GUNA KAD TONE PLUS INI  BERSAMA SISTEM BIZ TOP UP NGSB?

SYARIKAT LAIN
❎ Diluar sana ada Sistem Top Up yang membenarkan anda untuk menggunakan sim (telco) sedia ada.

❎ Anda diberikan status DEALER yang membolehkan anda rekrut orang sebagai agent dibawah anda dan anda makan sedikit komisen daripada penjualan topup. Ya memang sedikit. Contoh anda jual tunetalk kpd pelanggan, anda dpt 70sen. Agent dibawah anda jual topup kpd pelanggannya, anda dpt 20sen dan agent tersebut ambil 50sen.

❎ Agent di bawah anda akan dapat % yang lebih rendah daripada anda dan agent tersebut akan cenderung untuk lompat ke syarikat topup lain yang memberikan keuntungan lebih tinggi.

TETAPI DI SYARIKAT KAMI : NGSB

✅ Anda dan semua agent di bawah anda akan dapat % Tinggi yang sama. Contoh anda jual tunetalk kpd pelanggan, anda dpt 70sen. Agent dibawah anda jual topup kpd pelanggannya, anda tidak dapat apa-apa. Agent tersebut dapat 70sen sama seperti anda

✅ Jadi kami memberikan syarat, setiap orang wajib guna kad sim Tone Plus. Untung anda adalah lebih tinggi drpd untung jualan topup iaitu 13% daripada topup sim yang digunakan oleh agent dibawah anda.

✅ Kebaikannya. Agent-agent di bawah anda akan setia di network anda disebabkan keuntungan topup yang tinggi. Dan mereka juga akan nikmati 13% daripada kad sim daripada agent-agent dibawah mereka. 

KOMISEN BULANAN DARIPADA KAD TONE PLUS




Diatas Contoh income ahli-ahli Tone Plus. Jadi selepas anda join, anda akan dapat 2 income iaitu komisen bulanan seumur hidup selagi kad sim Tone Plus yang diberikan oleh anda kepada downline anda , aktif. Komisen dibayar oleh Tone Group (7 tahun dalam pasaran. Syarikat Tune Talk/Tone Group diwujudkan pada tahun 2009) + Keuntungan jualan Top Up/Pin & Pembayaran Bil NGSB).





MODAL UNTUK MULA klik sini