Cara Tambah Modal

BAGAIMANA SISTEM BERFUNGSI

Bank-in MODAL BIZ ( E-Wallet ) anda. Masukkan jumlah yang anda perlukan spt Rm10, RM100 dan sebagainya ke mana-mana akaun bank dibawah untuk menambah modal ke dalam E-Wallet anda :-

NERACA GEMILANG MARKETING :-
860-004-2383 CIMB
5621 5141 37 15   MBB
269 000 1267 3  HLB

@ LAIN2 AKAUN :-
6824-5606-27 PBB - ZALIL

1406 9020 3634 58 BANK ISLAM - RAMEEJA

CARA-CARA CLAIM/TUNTUT E-WALLET CARA 

1) SMS

Untuk tuntut/claim E-Wallet anda (Selepas bank-in), sila gunakan hanya nombor telefon sim yang telah didaftarkan dengan NGSB sahaja untuk menghantar SMS ke NOMBOR SERVER (No Telefon yang kita save sebagai TOPUP SMS diawal penerangan tadi). Sms daripada nombor yang tidak dikenali, tidak akan diproses oleh sistem NGSB. Format SMS/WeChat adalah seperti berikut :-

BI*KODBANK*JUMLAH*TARIKH*MASA

P/S : BI bermaksud Bank-In. Dan jangan dedahkan/berikan maklumat bank-in anda kepada sesiapa. Waktu claim/tuntut E-Wallet adalah daripada Isnin hingga Jumaat
10 pagi hingga 8 malam. Sabtu, Ahad dan Cuti Umum TIDAK BOLEH tambah modal.

CONTOH : Jika anda bank-in RM50 di MAYBANK jam 3.30 petang pada 9 April Sms/WeChat seperti berikut :-

BI*MBB*50*0904*1530

" * " Simbol Asterisk / Bintang diperlukan. Jangan ada jarak diantara perkataan. Elakkan daripada meletakkan simbol am/pm untuk masa (gantikan dengan format 24jam. Contoh 3.30pm digantikan dengan 1530).

P/S : Sebaiknya anda digalakkan bank-in jumlah $$ yang ganjil / pelik di sebabkan  sistem NGSB akan memproses jumlah yang ganjil dahulu. Kerana ramai agent cenderung bank-in jumlah yang genap. Contoh : Ada 5 orang yang bankin Rm100 dalam waktu yang sama tetapi yang tuntut 6 orang. Sistem akan hold kesemua transaksi tersebut dan menguruskan jumlah jumlah pelik terlebih dahulu sebelum menyemak transaksi tersebut (Rm100) lebih mendalam sebelum proses menambahan modal ke E-Wallet mereka. Sila simpan slip bankin anda sebagai bukti sehingga anda memperolehi $$ di dalam E-Wallet anda. Anda disarankan bank-in jumlah jumlah ganjil seperti RM37.. RM103.. RM347 dan sebagainya. Online bank-in amat digalakkan kerana boleh meletakkan nombor telefon anda di bahagian Ref..

Dan mengenai modal E-Wallet saya mention (sebut) diatas : tiada nilai minima dan maksimum (bermula dari Rm1). Tetapi jika anda claim/tuntut melalui Sistem TopUp SRS (Cara ke4 spt diatas), nilai minima yg dibenarkan adalah RM100. SRS MOBILE dan SRS Messenger adalah berlainan. Selepas tuntut anda bole gunakan mana2 cara daripada 7 cara untuk berniaga jual topup/pin/bayar bil


2)WEB
- Klik BANKIN
- Isikan butir-butir (details) bank-in..
- Klik SUBMIT

3) SRS
- masuk my account
- Klik BANKIN..
- Isikan butir-butir (details) bank-in..
- " Bank In Code " = isikan nombor telefon anda
- Klik SUBMIT

4) WeChat sama seperti cara claim/tuntut melalui SMS.

Pastikan anda TopUp sim Tone Plus setiap bulan (top up peribadi) untuk mengelakkannya daripada expired. Sistem Top Up NGSB akan expired jika kad sim anda expired. Untuk reset password/tac dan banyak lagi isu akan datang memerlukan anda menggunakan sim kad. Pastikan sim tidak expired selepas pendaftaran.. TERIMA KASIH

MANUAL